Tehnička škola za strojarstvo i mehatroniku, Split

Tehnička škola za strojarstvo i mehatroniku, Split

NASTAVNI PREDMETI: ROBOTI I MANIPULATORI I ROBOTIKA

Dijeljenje primjera dobre prakse: Podloge za nastavu

Nastavnici: Vesna Plenča, izvrsna savjetnica i Žarko Zečević,mentor

Razred: 4. razred

Obrazovni program: Strojarski računalni tehničar i Tehničar za mehatroniku

Fond sati: 15 školskih sati

Način izvođenja: nastavni materijal pogodan je za izvođenje uživo te za nastavu na daljinu.

Zadaci su kreirani na temelju realnih problema iz prakse.

Poveznica na skriptu: 

https://drive.google.com/file/d/1t16MgSW3JrlnSZVfCtWmCU9zU9o2Q_3s/view?usp=sharing

Objavljeno: 04.9.2024.

 

 

NASTAVNI PREDMET MIKROUPRAVLJAČI

Dijeljenje primjera dobre prakse
Objavljeno: 15.9.2023.
Projektna nastava – Upravljanje DC motorom pomoću platforme Arduino
Razred: 3.
Obrazovni program: Tehničar za mehatroniku
Nastavnik: Katarina Kokan, dipl. ing.
Način izvođenja: Nastavni materijal je namijenjen za izvođenje uživo, ali i za nastavu na daljinu.
Ukupan fond sati: 6 školskih sati

Poveznica na datoteku: Mikroupravljači – primjer dobre prakse

NASTAVNI PREDMET RADIONIČKE VJEŽBE

Objavljeno: 04. 10. 2023.

Projektna nastava – Izrada tiskane elektroničke pločice

Razred: 3.

Obrazovni program: Tehničar za mehatroniku

Nastavnik: Katarina Kokan, dipl. ing.

Način izvođenja: Nastavni materijal je namijenjen za izvođenje uživo, ali i za nastavu na daljinu

Ukupan fond sati: 6 školskih sati

Poveznica za datoteku: Primjer dobre prakse Radioničke vježbe.pdf

NASTAVNI PREDMET RADIONIČKE VJEŽBE

Dijeljenje primjera dobre prakse: Projektna nastava: Program PCB-Artist – upute za korištenje

Razred: 3.

Obrazovni program: Tehničar za mehatroniku

Nastavnik: Vicko Marušić, dipl. ing., nastavnik, savjetnik elektro skupine predmeta

Način izvođenja: Nastavni material je namijenjen za izvođenje uživo, ali i za nastavu na daljinu

Ukupan fond sati: 6 školskih sati

Nastavna cjelina: Projektiranje i izrada elektroničkih sklopova

Nastavni materijali sadrže: Upute za korištenje programa PCB-Artista s detaljnim objašnjenjima uz izradu električne sheme sklopa, pretvorbu električne sheme u montažnu i direktnu izradu montažne sheme sklopa.

 

Program PCB-Artist – upute za korištenje

NASTAVNI PREDMET ELEKTRIČNI STROJEVI I UREĐAJI

Dijeljenje primjera dobre prakse: Projektna nastava: Laboratorijske vježbe iz transformatora i
asinkronih strojeva
Razred: 2.
Obrazovni program: Tehničar za mehatroniku
Nastavnik: Vicko Marušić, dipl.ing., nastavnik, savjetnik elektro skupine predmeta
Način izvođenja: Nastavni materijal je namjenjen za izvođenje uživo, ali i za nastavu na daljinu
Ukupan fond sati: 10 školskih sati (5 + 5)
Nastavna cijelina: Transformatori
Fond sati: 5 školskih sati
Sadržaj:
1.) Inicijalni test  1 sat
2.) Pokus praznog hoda transformatora  2 sata
3.) Pokus kratkog spoja transformatora  2 sata


Nastavna cijelina: Asinkroni motori
Fond sati: 5 školskih sati
Sadržaj:
1.) Inicijalni test 1 sat
2.) Jednofazni asinkroni motor  pokretanje i promjena smjera vrtnje  2 sata
3.) Trofazni asinkroni motor  pokretanje i promjena smjera vrtnje  2 sata
Obrazovni materijali sadrže: inicijalne testove, upute za izvođenje predviđenih laboratorijskih vježbi,
poveznice na video zapise na youtube kanalu i dodatna objašnjenja.

NASTAVNI PREDMET TERMODINAMIKA

Dijeljenje primjera dobre prakse: PROJEKT OGLEDALO ( autorica Vesna Plenča)
PRIMJER IZRADE ELEMENATA I KRITERIJA ZA PRAĆENJE I VREDNOVANJE I GODIŠNJEG IZVEDBENOG KURIKULUMA 
 
Razred: 3. razred
Obrazovni program: Strojarski računalni tehničar (015324) s mogućom primjenom i za Tehničara za mehatroniku
Poveznica za datoteku: 
 
Objavljeno 2.9.2022.
PROJEKTNA NASTAVA IZ PNEUMATIKE

Dijeljenje primjera dobre prakse: Projektna nastava: Povezivanje pneumatskih metoda

Razred: 3. razred

Obrazovni program: Tehničar za mehatroniku

Nastavna cjelina: Pneumatske metode

Fond sati: 10 školskih sati

Nastavnik: Nađan Dumanić, dipl. ing., nastavnik, savjetnik strojarske skupine predmeta

Način izvođenja: nastavni materijal pogodan je za izvođenje uživo te za nastavu na daljinu

Zadatak je kreiran na temelju realnog problema iz prakse, a sastoji se od 6 koraka.

  1. Inicijalni test -1 sat
  2. Vrste pneumatskih metoda i pristup njihovom izučavanju 1 sat
  3. Kaskadna metoda – 2 sata
  4. Taktna metoda – 1,5 sat
  5. Kombinacija metoda -1,5 sat
  6. Odabir metode i rješavanje konkretnog projektnog zadatka te analiza rješenja – 3 sata

Obrazovni materijali sadrže :

  • inicijalni test
  • upute i primjere za rješavanje pojedine pneumatske metode po stupnju složenosti od osnovnih do onih kompliciranijih
  • zadatke za vježbu svrstane po stupnju složenosti
  • završni projektni zadatak koji povezuje sva stečena znanja

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Skip to content