Tehnička škola za strojarstvo i mehatroniku, Split

Tehnička škola za strojarstvo i mehatroniku, Split

REZULTATI LJETNOG ROKA DM 2022./2023. I PRIGOVORI NA ISTE

 

  • Objava rezultata je u srijedu 12.07. 2023. u 12.00 sati
  • Nakon toga kreću možebitni prigovori koji traju 48 sati, rok za prigovore završava 14.07. u 12.00
  • U školi će u kabinetu 8 biti tijekom oba dana (13. i 14. 07.) IK, članovi ŠIPa i predmetni nastavnici osnovnih predmeta kako bi se procijenila opravdanost prigovora u vremenu od 10.00-12.00 sati
  • Krajnji rok za podnošenje prigovora je do 14.7.2023. u 12 sati.
  • Prigovori podneseni nakon toga roka neće se uvažavati.
  • Učenik prigovor precizno i ukratko ispisuje na Obrazac za prigovore, a zatim ga IK unosi u sustav, uz obvezno mišljenje ŠIPa
  • Obrazac prigovora u pisanom obliku se može preuzeti na porti škole već od 10.07 ili kod IK u kabinetu 8. tijekom gore navedenog vremena
  • Prigovor učenika treba se odnositi na točno određeni zadatak s kratkim obrazloženjem.
  • Poželjno je prigovor donijeti osobno
  • Rješavanje prigovora i odluku NCVVO-a učenici mogu pratiti na svom računu Postani student na kartici Moji prigovori.
  •  Konačna objava rezultata je 19.07. 2023. u 12.00 sati

 

Važno: Učenici koji na ljetnom roku nekom ispitu nisu pristupili zbog neopravdanog razloga isti trebaju platiti kako bi dobili Podaci za uplatu nalaze se preko prijave na stranici postani student – moja zaduženja. Kopiju potvrde ili skeniranu potvrdu donijeti IK 13 ili 14.07. u slučaju da to ne naprave njima se ne može izdati potvrda.

 

PODJELA POTVRDA O ZAVRŠENOJ DM 2022./2023.

 

  • Podjela potvrda bi trebala biti 21.07.2023. prema dosadašnjoj praksi od 12.30 ili 13.00 jer se iste moraju preuzeti iz sustava, isprintati na za to predviđene obrasce, skenirati i evidentirati prema centru. Razrednici ih moraju zavesti u matične knjige, te ravnatelj potpisati i pečatirati.
  • Potvrde učenici preuzimaju osobno i prilikom preuzimanja u evidencijske liste to potvrđuju potpisom i datumom preuzimanja.
  • Učenici koji su položili dio ispita za to dobivaju potvrdu, a onda ide dodatna potvrda za ono što naknadno polože ali bez pečata (poveznica je preko koda učenika)

JESENSKI ROK 2022./2023.

  Učenici koji nisu prijavili DM ili nisu mogli pristupiti istoj ili su pali neki od ispita opet se moraju nakon ovoga roka tj konačne objave rezultata ponovo prijaviti preko stranice postani student ako žele polagati u jesenskom roku. Znači prijava za ljeto im ne važi za jesen.

Da napomenem svi učenici mogu prijaviti ispite:

  • Oni kojima nedostaje dio jer ga nisu položili (to je besplatno)
  • Oni koji žele ev. popravljati ocjenu (napomena: ako popravljaš ocjenu pa dobiješ lošiju ili eventualno padneš ostaje to zadnje ti ostaje)
  • Oni koji nisu obranili završni rad (prijavljuje se neovisno o završnom radu)
  • Oni koji imaju još polagati predmete koje nisu položili na ljetnom popravnom roku.

 

Ispitima DM na jesenskom roku će moći pristupiti učenici koji nemaju negativnih ocjena bez obzira jesu li predali završni rad, ali onda potvrdu o položenim ispitima dobivaju tek kad ga obrane ( na prvi idući rok DM) .

 

Državna matura se smatra položenom ako su položena 3 osnovna ispita bez obzira na izborne predmete.

Ocjene izbornih predmeta se u potvrdu unose samo ako su pozitivni.

Ako učenik položi DM a ima neopravdani izostanak na nekom od izbornih predmeta isto ne može dobiti potvrdu dok isto ne plati.

Učenici koji na ljetnom roku nekom ispitu nisu pristupili zbog neopravdanog razloga isti trebaju platiti kako bi dobili potvrde i kako bi eventualno mogli pristupiti na jesenskom roku. Podaci za uplatu nalaze se preko prijave na stranici postani student – moja zaduženja

Potvrdu o plaćenim ispitima u slučaju pristupa jesenskom roku (kopiju) donijeti IK 17.08.2023.

 

Prijava za jesenski rok traje od 20.07 do 31.07.2023. i učenici je obavljaju samostalno putem stranice postani student i ne trebaju potpisivati prijavnice kod IK

Prvi osnovni ispit na jesenskom roku je 21.08.2023. -Engleski jezik.

 

VAŽNA NAPOMENA

Kako se neki od učenika javljaju da su izgubili PIN i TAN postupak je slijedeći:

U slučaju gubitka podatak od Carneta, treba se javiti u školsku knjižnicu, knjižnjičarki.

 

                                                                                              IK DM Nađan Dumanić

Skip to content