1. Svi roditelji i učenici mogu osobno doći u školu zbog rješavanja bilo kakvih administrativnih potreba (potvrde, uvjerenja i sl.) svake srijede u vremenu od 11-13 sati.
2. Navedeno je definirano od strane ravnatelja prema traženju resornog Ministarstva znanosti i obrazovanja te traje do opoziva iste.
3. Predmetni nastavnici dužni su roditeljima osigurati uvid u sve objavljene virtualne materijale predviđene za izvođenje nastave na daljinu, kao i omogućiti roditeljima kontakt s predmetnim nastavnikom (putem službene e-mail adrese) i to u terminima koji su definirani za suradnju s roditeljima na početku šk.god. 2019./2020.
Razrednici su dužni ostvariti suradnju između roditelja i predmetnih nastavnika ukoliko se pojavi bilo koji oblik problema u komunikaciji.
4. Svi predmetni nastavnici i stručni suradnici trebaju putem elektroničke pošte dati povratnu informaciju ravnatelju škole o prihvaćanju Odluke o radu na daljinu (iz kućnog prostora). Zahtjev ravnatelja temelji se na Odluci MZO-a. S obzirom na trenutnu situaciju, povratna informacija putem elektroničke pošte, smatrat će se kao vlastoručno ovjereno prihvaćanje rada na daljinu pri čemu moraju biti zadovoljeni materijalni i tehnički uvjeti koji su također vidljivi iz Odluke MZO-a. Navedena Odluka ravnatelja nalazi se u prilogu (pod opširnije).
5. Ravnatelj će posebnom odlukom definirati način rada administrativnog i tehničkog osoblja kako bi se omogućilo funkcioniranje škole u trenutnim uvjetima.
Nikolina Dolfić, stručna suradnica
Marin Tvrdić, ravnatelj